Logo img

 

 

 

UA

EN

RU

 

 

Практики

Ми допомагаємо підприємствам вирішити повсякденні юридичні задачі, забезпечуємо керівництву підприємства та його власнику оперативну та постійну юридичну підтримку.

Кримінальне право

Справи про економічні, службові та господарські злочини – наша основна спеціалізація

Один із основних напрямків нашої роботи справи про:

  • Економічні та службові злочини
  • Шахрайство
  • Відмивання доходів
  • Кіберзлочинність

ВІД АВТОРА

Це не путівник, не керівництво, не довідник для тих, хто цікавиться драматургією, не тест, а також не збірник питань і відповідей, не зведення інструкцій, формул чи схем, і, більше того, не рекомендації, як на ниві драматургії заробити. Тобто, потроху тут, звичайно, знайдеться, але все ж таки текст не «вміщується» в жодний із перерахованих жанрів. Що ж тут тут є? Кому та навіщо його варто прочитати?

 

Після виходу «Драматики» до автора зверталися різні люди: як ті, що шукали професійні відомості, так і ті, хто вперше відкрив для себе цей незвичайний спосіб самовираження людства: драматургію — і її напрочуд прості закони. Тепер автор може висловитися ще ясніше: «Драматика» — це засіб, можливість, інструмент, який дозволяє (щоб сказати примушує) читачеві самому осмислити

своє існування.        

Драматург повинен утримувати увагу захопленого глядача протягом усього спектаклю/фільму. А це чимало — від 10 хвилин до 4 години, можливо, з невеликими перервами. Миттєвого потрясіння, здивування не вистачить і півгодини. Хіба що на дві хвилини — у разі короткого анекдоту... Потрясти, здивувати ще не означає захопити, забрати за собою.

 

ДІЇ В ЗАЛІ ДЛЯ ГЛЯДАЧІВ

 

Театральний зал під час вистави. Такий вибір місця дії дозволяє авторові звести необхідну дію і відповідний текст зводить до мінімуму, а й відкриває несподівані додаткові можливості. Так, можна без слів (можливо, навіть дуже комічно чи трагікомічно) показати мислення характерів та їхнє ставлення до неписаних громадських правил: як кожен із них зможе домогтися потрібного.


Податкове право

Оптимізуємо ваші податки, попередимо ризики, супроводимо перевірки та оскаржимо неправомірні податкові повідомлення- рішення

Фіскальні служби не страшні, коли є ми:

  • Оптимізація податків
  • Оцінка податкових ризиків
  • Супровід податкових перевірок
  • Оскарження податкових повідомлень-рішень

ВІД АВТОРА

Це не путівник, не керівництво, не довідник для тих, хто цікавиться драматургією, не тест, а також не збірник питань і відповідей, не зведення інструкцій, формул чи схем, і, більше того, не рекомендації, як на ниві драматургії заробити. Тобто, потроху тут, звичайно, знайдеться, але все ж таки текст не «вміщується» в жодний із перерахованих жанрів. Що ж тут тут є? Кому та навіщо його варто прочитати?

Після виходу «Драматики» до автора зверталися різні люди: як ті, що шукали професійні відомості, так і ті, хто вперше відкрив для себе цей незвичайний спосіб самовираження людства: драматургію — і її напрочуд прості закони. Тепер автор може висловитися ще ясніше: «Драматика» — це засіб, можливість, інструмент, який дозволяє (щоб сказати примушує) читачеві самому

осмислити своє існування.

Драматург повинен утримувати увагу захопленого глядача протягом усього спектаклю/фільму. А це чимало — від 10 хвилин до 4 години, можливо, з невеликими перервами. Миттєвого потрясіння, здивування не вистачить і півгодини. Хіба що на дві хвилини — у разі короткого анекдоту... Потрясти, здивувати ще не означає захопити, забрати за собою.

ДІЇ В ЗАЛІ ДЛЯ ГЛЯДАЧІВ

Театральний зал під час вистави. Такий вибір місця дії дозволяє авторові звести необхідну дію і відповідний текст зводить до мінімуму, а й відкриває несподівані додаткові можливості. Так, можна без слів (можливо, навіть дуже комічно чи трагікомічно) показати мислення характерів та їхнє ставлення до неписаних громадських правил: як кожен із них зможе домогтися потрібного.


Корпоративне право

Допоможемо організувати та структурувати бізнес, захистити ваші активи та інтереси, супроводимо корпоративні спори та конфлікти.

Допоможемо організувати та структурувати бізнес:

  • Аудит внутрішнього документообігу
  • Супровід угод з активами компанії
  • Супровід корпоративних спорів та конфліктів
  • Реорганізація та ліквідація підприємств

ВІД АВТОРА

Це не путівник, не керівництво, не довідник для тих, хто цікавиться драматургією, не тест, а також не збірник питань і відповідей, не зведення інструкцій, формул чи схем, і, більше того, не рекомендації, як на ниві драматургії заробити. Тобто, потроху тут, звичайно, знайдеться, але все ж таки текст не «вміщується» в жодний із перерахованих жанрів. Що ж тут тут є? Кому та навіщо його варто прочитати?

Після виходу «Драматики» до автора зверталися різні люди: як ті, що шукали професійні відомості, так і ті, хто вперше відкрив для себе цей незвичайний спосіб самовираження людства: драматургію — і її напрочуд прості закони. Тепер автор може висловитися ще ясніше: «Драматика» — це засіб, можливість, інструмент, який дозволяє (щоб сказати примушує) читачеві самому

осмислити своє існування.

Драматург повинен утримувати увагу захопленого глядача протягом усього спектаклю/фільму. А це чимало — від 10 хвилин до 4 години, можливо, з невеликими перервами. Миттєвого потрясіння, здивування не вистачить і півгодини. Хіба що на дві хвилини — у разі короткого анекдоту... Потрясти, здивувати ще не означає захопити, забрати за собою.

ДІЇ В ЗАЛІ ДЛЯ ГЛЯДАЧІВ

Театральний зал під час вистави. Такий вибір місця дії дозволяє авторові звести необхідну дію і відповідний текст зводить до мінімуму, а й відкриває несподівані додаткові можливості. Так, можна без слів (можливо, навіть дуже комічно чи трагікомічно) показати мислення характерів та їхнє ставлення до неписаних громадських правил: як кожен із них зможе домогтися потрібного.


Адміністративне право

Визнані лідери в галузі адміністративного права та антикорупційного законодавства.

Одні з кращих у галузі адміністративного права та антикорупційного законодавства:

  • Заповнення декларацій
  • Захист інтересів та репутації на суді
  • Оскарження протоколів про адмінправопорушення

ВІД АВТОРА

Це не путівник, не керівництво, не довідник для тих, хто цікавиться драматургією, не тест, а також не збірник питань і відповідей, не зведення інструкцій, формул чи схем, і, більше того, не рекомендації, як на ниві драматургії заробити. Тобто, потроху тут, звичайно, знайдеться, але все ж таки текст не «вміщується» в жодний із перерахованих жанрів. Що ж тут тут є? Кому та навіщо його варто прочитати?

Після виходу «Драматики» до автора зверталися різні люди: як ті, що шукали професійні відомості, так і ті, хто вперше відкрив для себе цей незвичайний спосіб самовираження людства: драматургію — і її напрочуд прості закони. Тепер автор може висловитися ще ясніше: «Драматика» — це засіб, можливість, інструмент, який дозволяє (щоб сказати примушує) читачеві самому

осмислити своє існування.

Драматург повинен утримувати увагу захопленого глядача протягом усього спектаклю/фільму. А це чимало — від 10 хвилин до 4 години, можливо, з невеликими перервами. Миттєвого потрясіння, здивування не вистачить і півгодини. Хіба що на дві хвилини — у разі короткого анекдоту... Потрясти, здивувати ще не означає захопити, забрати за собою.

ДІЇ В ЗАЛІ ДЛЯ ГЛЯДАЧІВ

Театральний зал під час вистави. Такий вибір місця дії дозволяє авторові звести необхідну дію і відповідний текст зводить до мінімуму, а й відкриває несподівані додаткові можливості. Так, можна без слів (можливо, навіть дуже комічно чи трагікомічно) показати мислення характерів та їхнє ставлення до неписаних громадських правил: як кожен із них зможе домогтися потрібного.


Медичне право

Забезпечимо надійну юридичну підтримку медичної установи та приватних лікарів.

Допоможемо відкрити клініку та захистити її:

  • Консультації з усіх питань медичного права
  • Правовий аналіз медичної документації
  • Встановлення факту лікарської помилки
  • Супровід судових спорів

ВІД АВТОРА

Це не путівник, не керівництво, не довідник для тих, хто цікавиться драматургією, не тест, а також не збірник питань і відповідей, не зведення інструкцій, формул чи схем, і, більше того, не рекомендації, як на ниві драматургії заробити. Тобто, потроху тут, звичайно, знайдеться, але все ж таки текст не «вміщується» в жодний із перерахованих жанрів. Що ж тут тут є? Кому та навіщо його варто прочитати?

Після виходу «Драматики» до автора зверталися різні люди: як ті, що шукали професійні відомості, так і ті, хто вперше відкрив для себе цей незвичайний спосіб самовираження людства: драматургію — і її напрочуд прості закони. Тепер автор може висловитися ще ясніше: «Драматика» — це засіб, можливість, інструмент, який дозволяє (щоб сказати примушує) читачеві самому

осмислити своє існування.

Драматург повинен утримувати увагу захопленого глядача протягом усього спектаклю/фільму. А це чимало — від 10 хвилин до 4 години, можливо, з невеликими перервами. Миттєвого потрясіння, здивування не вистачить і півгодини. Хіба що на дві хвилини — у разі короткого анекдоту... Потрясти, здивувати ще не означає захопити, забрати за собою.

ДІЇ В ЗАЛІ ДЛЯ ГЛЯДАЧІВ

Театральний зал під час вистави. Такий вибір місця дії дозволяє авторові звести необхідну дію і відповідний текст зводить до мінімуму, а й відкриває несподівані додаткові можливості. Так, можна без слів (можливо, навіть дуже комічно чи трагікомічно) показати мислення характерів та їхнє ставлення до неписаних громадських правил: як кожен із них зможе домогтися потрібного.


Держзакупівлі та тендери

Забезпечимо повний юридичний супровід участі в тендерах та державних закупівлях. Організуємо та проведемо тендер з врахуванням всіх нюансів.

Повний юридичний супровід тендерів:

  • Розробка та експертиза тендерної документації
  • Організація та проведення тендерів
  • Повна юридична підтримка участі в держзакупівлях
  • Оскарження тендерної процедури держзакупівель

ВІД АВТОРА

Це не путівник, не керівництво, не довідник для тих, хто цікавиться драматургією, не тест, а також не збірник питань і відповідей, не зведення інструкцій, формул чи схем, і, більше того, не рекомендації, як на ниві драматургії заробити. Тобто, потроху тут, звичайно, знайдеться, але все ж таки текст не «вміщується» в жодний із перерахованих жанрів. Що ж тут тут є? Кому та навіщо його варто прочитати?

Після виходу «Драматики» до автора зверталися різні люди: як ті, що шукали професійні відомості, так і ті, хто вперше відкрив для себе цей незвичайний спосіб самовираження людства: драматургію — і її напрочуд прості закони. Тепер автор може висловитися ще ясніше: «Драматика» — це засіб, можливість, інструмент, який дозволяє (щоб сказати примушує) читачеві самому

осмислити своє існування.

Драматург повинен утримувати увагу захопленого глядача протягом усього спектаклю/фільму. А це чимало — від 10 хвилин до 4 години, можливо, з невеликими перервами. Миттєвого потрясіння, здивування не вистачить і півгодини. Хіба що на дві хвилини — у разі короткого анекдоту... Потрясти, здивувати ще не означає захопити, забрати за собою.

ДІЇ В ЗАЛІ ДЛЯ ГЛЯДАЧІВ

Театральний зал під час вистави. Такий вибір місця дії дозволяє авторові звести необхідну дію і відповідний текст зводить до мінімуму, а й відкриває несподівані додаткові можливості. Так, можна без слів (можливо, навіть дуже комічно чи трагікомічно) показати мислення характерів та їхнє ставлення до неписаних громадських правил: як кожен із них зможе домогтися потрібного.


Юридичний супровід договорів

Захистимо ваші права та інтереси під час укладання угод та оформлення договорів.

Захистимо ваші права та інтереси під час укладання угод:

  • Аналіз та експертиза договорів та контрактів
  • Доопрацювання та внесення змін
  • Оскарження умов договору
  • Супровід переговорів та укладання угод

ВІД АВТОРА

Це не путівник, не керівництво, не довідник для тих, хто цікавиться драматургією, не тест, а також не збірник питань і відповідей, не зведення інструкцій, формул чи схем, і, більше того, не рекомендації, як на ниві драматургії заробити. Тобто, потроху тут, звичайно, знайдеться, але все ж таки текст не «вміщується» в жодний із перерахованих жанрів. Що ж тут тут є? Кому та навіщо його варто прочитати?

Після виходу «Драматики» до автора зверталися різні люди: як ті, що шукали професійні відомості, так і ті, хто вперше відкрив для себе цей незвичайний спосіб самовираження людства: драматургію — і її напрочуд прості закони. Тепер автор може висловитися ще ясніше: «Драматика» — це засіб, можливість, інструмент, який дозволяє (щоб сказати примушує) читачеві самому

осмислити своє існування.

Драматург повинен утримувати увагу захопленого глядача протягом усього спектаклю/фільму. А це чимало — від 10 хвилин до 4 години, можливо, з невеликими перервами. Миттєвого потрясіння, здивування не вистачить і півгодини. Хіба що на дві хвилини — у разі короткого анекдоту... Потрясти, здивувати ще не означає захопити, забрати за собою.

ДІЇ В ЗАЛІ ДЛЯ ГЛЯДАЧІВ

Театральний зал під час вистави. Такий вибір місця дії дозволяє авторові звести необхідну дію і відповідний текст зводить до мінімуму, а й відкриває несподівані додаткові можливості. Так, можна без слів (можливо, навіть дуже комічно чи трагікомічно) показати мислення характерів та їхнє ставлення до неписаних громадських правил: як кожен із них зможе домогтися потрібного.