Справи про економічні, службові та господарські злочини – наша основна спеціалізація
Один із основних напрямків нашої роботи справи про:
ВІД АВТОРА
Це не путівник, не керівництво, не довідник для тих, хто цікавиться драматургією, не тест, а також не збірник питань і відповідей, не зведення інструкцій, формул чи схем, і, більше того, не рекомендації, як на ниві драматургії заробити. Тобто, потроху тут, звичайно, знайдеться, але все ж таки текст не «вміщується» в жодний із перерахованих жанрів. Що ж тут тут є? Кому та навіщо його варто прочитати?
Після виходу «Драматики» до автора зверталися різні люди: як ті, що шукали професійні відомості, так і ті, хто вперше відкрив для себе цей незвичайний спосіб самовираження людства: драматургію — і її напрочуд прості закони. Тепер автор може висловитися ще ясніше: «Драматика» — це засіб, можливість, інструмент, який дозволяє (щоб сказати примушує) читачеві самому осмислити
своє існування.
Драматург повинен утримувати увагу захопленого глядача протягом усього спектаклю/фільму. А це чимало — від 10 хвилин до 4 години, можливо, з невеликими перервами. Миттєвого потрясіння, здивування не вистачить і півгодини. Хіба що на дві хвилини — у разі короткого анекдоту... Потрясти, здивувати ще не означає захопити, забрати за собою.
ДІЇ В ЗАЛІ ДЛЯ ГЛЯДАЧІВ
Театральний зал під час вистави. Такий вибір місця дії дозволяє авторові звести необхідну дію і відповідний текст зводить до мінімуму, а й відкриває несподівані додаткові можливості. Так, можна без слів (можливо, навіть дуже комічно чи трагікомічно) показати мислення характерів та їхнє ставлення до неписаних громадських правил: як кожен із них зможе домогтися потрібного.
Оптимізуємо ваші податки, попередимо ризики, супроводимо перевірки та оскаржимо неправомірні податкові повідомлення- рішення
Фіскальні служби не страшні, коли є ми:
ВІД АВТОРА
Це не путівник, не керівництво, не довідник для тих, хто цікавиться драматургією, не тест, а також не збірник питань і відповідей, не зведення інструкцій, формул чи схем, і, більше того, не рекомендації, як на ниві драматургії заробити. Тобто, потроху тут, звичайно, знайдеться, але все ж таки текст не «вміщується» в жодний із перерахованих жанрів. Що ж тут тут є? Кому та навіщо його варто прочитати?
Після виходу «Драматики» до автора зверталися різні люди: як ті, що шукали професійні відомості, так і ті, хто вперше відкрив для себе цей незвичайний спосіб самовираження людства: драматургію — і її напрочуд прості закони. Тепер автор може висловитися ще ясніше: «Драматика» — це засіб, можливість, інструмент, який дозволяє (щоб сказати примушує) читачеві самому
осмислити своє існування.
Драматург повинен утримувати увагу захопленого глядача протягом усього спектаклю/фільму. А це чимало — від 10 хвилин до 4 години, можливо, з невеликими перервами. Миттєвого потрясіння, здивування не вистачить і півгодини. Хіба що на дві хвилини — у разі короткого анекдоту... Потрясти, здивувати ще не означає захопити, забрати за собою.
ДІЇ В ЗАЛІ ДЛЯ ГЛЯДАЧІВ
Театральний зал під час вистави. Такий вибір місця дії дозволяє авторові звести необхідну дію і відповідний текст зводить до мінімуму, а й відкриває несподівані додаткові можливості. Так, можна без слів (можливо, навіть дуже комічно чи трагікомічно) показати мислення характерів та їхнє ставлення до неписаних громадських правил: як кожен із них зможе домогтися потрібного.
Допоможемо організувати та структурувати бізнес, захистити ваші активи та інтереси, супроводимо корпоративні спори та конфлікти.
Допоможемо організувати та структурувати бізнес:
ВІД АВТОРА
Це не путівник, не керівництво, не довідник для тих, хто цікавиться драматургією, не тест, а також не збірник питань і відповідей, не зведення інструкцій, формул чи схем, і, більше того, не рекомендації, як на ниві драматургії заробити. Тобто, потроху тут, звичайно, знайдеться, але все ж таки текст не «вміщується» в жодний із перерахованих жанрів. Що ж тут тут є? Кому та навіщо його варто прочитати?
Після виходу «Драматики» до автора зверталися різні люди: як ті, що шукали професійні відомості, так і ті, хто вперше відкрив для себе цей незвичайний спосіб самовираження людства: драматургію — і її напрочуд прості закони. Тепер автор може висловитися ще ясніше: «Драматика» — це засіб, можливість, інструмент, який дозволяє (щоб сказати примушує) читачеві самому
осмислити своє існування.
Драматург повинен утримувати увагу захопленого глядача протягом усього спектаклю/фільму. А це чимало — від 10 хвилин до 4 години, можливо, з невеликими перервами. Миттєвого потрясіння, здивування не вистачить і півгодини. Хіба що на дві хвилини — у разі короткого анекдоту... Потрясти, здивувати ще не означає захопити, забрати за собою.
ДІЇ В ЗАЛІ ДЛЯ ГЛЯДАЧІВ
Театральний зал під час вистави. Такий вибір місця дії дозволяє авторові звести необхідну дію і відповідний текст зводить до мінімуму, а й відкриває несподівані додаткові можливості. Так, можна без слів (можливо, навіть дуже комічно чи трагікомічно) показати мислення характерів та їхнє ставлення до неписаних громадських правил: як кожен із них зможе домогтися потрібного.
Визнані лідери в галузі адміністративного права та антикорупційного законодавства.
Одні з кращих у галузі адміністративного права та антикорупційного законодавства:
ВІД АВТОРА
Це не путівник, не керівництво, не довідник для тих, хто цікавиться драматургією, не тест, а також не збірник питань і відповідей, не зведення інструкцій, формул чи схем, і, більше того, не рекомендації, як на ниві драматургії заробити. Тобто, потроху тут, звичайно, знайдеться, але все ж таки текст не «вміщується» в жодний із перерахованих жанрів. Що ж тут тут є? Кому та навіщо його варто прочитати?
Після виходу «Драматики» до автора зверталися різні люди: як ті, що шукали професійні відомості, так і ті, хто вперше відкрив для себе цей незвичайний спосіб самовираження людства: драматургію — і її напрочуд прості закони. Тепер автор може висловитися ще ясніше: «Драматика» — це засіб, можливість, інструмент, який дозволяє (щоб сказати примушує) читачеві самому
осмислити своє існування.
Драматург повинен утримувати увагу захопленого глядача протягом усього спектаклю/фільму. А це чимало — від 10 хвилин до 4 години, можливо, з невеликими перервами. Миттєвого потрясіння, здивування не вистачить і півгодини. Хіба що на дві хвилини — у разі короткого анекдоту... Потрясти, здивувати ще не означає захопити, забрати за собою.
ДІЇ В ЗАЛІ ДЛЯ ГЛЯДАЧІВ
Театральний зал під час вистави. Такий вибір місця дії дозволяє авторові звести необхідну дію і відповідний текст зводить до мінімуму, а й відкриває несподівані додаткові можливості. Так, можна без слів (можливо, навіть дуже комічно чи трагікомічно) показати мислення характерів та їхнє ставлення до неписаних громадських правил: як кожен із них зможе домогтися потрібного.
Забезпечимо надійну юридичну підтримку медичної установи та приватних лікарів.
Допоможемо відкрити клініку та захистити її:
ВІД АВТОРА
Це не путівник, не керівництво, не довідник для тих, хто цікавиться драматургією, не тест, а також не збірник питань і відповідей, не зведення інструкцій, формул чи схем, і, більше того, не рекомендації, як на ниві драматургії заробити. Тобто, потроху тут, звичайно, знайдеться, але все ж таки текст не «вміщується» в жодний із перерахованих жанрів. Що ж тут тут є? Кому та навіщо його варто прочитати?
Після виходу «Драматики» до автора зверталися різні люди: як ті, що шукали професійні відомості, так і ті, хто вперше відкрив для себе цей незвичайний спосіб самовираження людства: драматургію — і її напрочуд прості закони. Тепер автор може висловитися ще ясніше: «Драматика» — це засіб, можливість, інструмент, який дозволяє (щоб сказати примушує) читачеві самому
осмислити своє існування.
Драматург повинен утримувати увагу захопленого глядача протягом усього спектаклю/фільму. А це чимало — від 10 хвилин до 4 години, можливо, з невеликими перервами. Миттєвого потрясіння, здивування не вистачить і півгодини. Хіба що на дві хвилини — у разі короткого анекдоту... Потрясти, здивувати ще не означає захопити, забрати за собою.
ДІЇ В ЗАЛІ ДЛЯ ГЛЯДАЧІВ
Театральний зал під час вистави. Такий вибір місця дії дозволяє авторові звести необхідну дію і відповідний текст зводить до мінімуму, а й відкриває несподівані додаткові можливості. Так, можна без слів (можливо, навіть дуже комічно чи трагікомічно) показати мислення характерів та їхнє ставлення до неписаних громадських правил: як кожен із них зможе домогтися потрібного.
Забезпечимо повний юридичний супровід участі в тендерах та державних закупівлях. Організуємо та проведемо тендер з врахуванням всіх нюансів.
Повний юридичний супровід тендерів:
ВІД АВТОРА
Це не путівник, не керівництво, не довідник для тих, хто цікавиться драматургією, не тест, а також не збірник питань і відповідей, не зведення інструкцій, формул чи схем, і, більше того, не рекомендації, як на ниві драматургії заробити. Тобто, потроху тут, звичайно, знайдеться, але все ж таки текст не «вміщується» в жодний із перерахованих жанрів. Що ж тут тут є? Кому та навіщо його варто прочитати?
Після виходу «Драматики» до автора зверталися різні люди: як ті, що шукали професійні відомості, так і ті, хто вперше відкрив для себе цей незвичайний спосіб самовираження людства: драматургію — і її напрочуд прості закони. Тепер автор може висловитися ще ясніше: «Драматика» — це засіб, можливість, інструмент, який дозволяє (щоб сказати примушує) читачеві самому
осмислити своє існування.
Драматург повинен утримувати увагу захопленого глядача протягом усього спектаклю/фільму. А це чимало — від 10 хвилин до 4 години, можливо, з невеликими перервами. Миттєвого потрясіння, здивування не вистачить і півгодини. Хіба що на дві хвилини — у разі короткого анекдоту... Потрясти, здивувати ще не означає захопити, забрати за собою.
ДІЇ В ЗАЛІ ДЛЯ ГЛЯДАЧІВ
Театральний зал під час вистави. Такий вибір місця дії дозволяє авторові звести необхідну дію і відповідний текст зводить до мінімуму, а й відкриває несподівані додаткові можливості. Так, можна без слів (можливо, навіть дуже комічно чи трагікомічно) показати мислення характерів та їхнє ставлення до неписаних громадських правил: як кожен із них зможе домогтися потрібного.
Захистимо ваші права та інтереси під час укладання угод та оформлення договорів.
Захистимо ваші права та інтереси під час укладання угод:
ВІД АВТОРА
Це не путівник, не керівництво, не довідник для тих, хто цікавиться драматургією, не тест, а також не збірник питань і відповідей, не зведення інструкцій, формул чи схем, і, більше того, не рекомендації, як на ниві драматургії заробити. Тобто, потроху тут, звичайно, знайдеться, але все ж таки текст не «вміщується» в жодний із перерахованих жанрів. Що ж тут тут є? Кому та навіщо його варто прочитати?
Після виходу «Драматики» до автора зверталися різні люди: як ті, що шукали професійні відомості, так і ті, хто вперше відкрив для себе цей незвичайний спосіб самовираження людства: драматургію — і її напрочуд прості закони. Тепер автор може висловитися ще ясніше: «Драматика» — це засіб, можливість, інструмент, який дозволяє (щоб сказати примушує) читачеві самому
осмислити своє існування.
Драматург повинен утримувати увагу захопленого глядача протягом усього спектаклю/фільму. А це чимало — від 10 хвилин до 4 години, можливо, з невеликими перервами. Миттєвого потрясіння, здивування не вистачить і півгодини. Хіба що на дві хвилини — у разі короткого анекдоту... Потрясти, здивувати ще не означає захопити, забрати за собою.
ДІЇ В ЗАЛІ ДЛЯ ГЛЯДАЧІВ
Театральний зал під час вистави. Такий вибір місця дії дозволяє авторові звести необхідну дію і відповідний текст зводить до мінімуму, а й відкриває несподівані додаткові можливості. Так, можна без слів (можливо, навіть дуже комічно чи трагікомічно) показати мислення характерів та їхнє ставлення до неписаних громадських правил: як кожен із них зможе домогтися потрібного.